17 Aralık 2010 Cuma

sınavlarım bitti ! evet cidden bitti öyle böyle değil iç sesimin sen öyle san zaman su gibi geçecek bir ay dediğin nedir ki desede diğer mülayim iç sesesim deme öyle deme diyor :p

dün bir arkadaş şahıscanıyla serviste konuşuyoruz aktarıyorum direk
Ben: ya eve gidince ders çalışılmıyo
Şahıscan: aynen biraz bilgisayarın başına geçince hele
B: evet evet 5 dakka 10 dakka derken geçiyo zaman
Ş: iyi de sen napıyosun ki bilgisayarda oyun da oynamıyosundur
B: ne biliyim işte okuduğum bloglar var onlarda yazılar birikmiş oluyo falan onları okuyorum kendim yazıyorum
Ş:nereye yazıyosun nereye
B: ya blog işte hani bilirsin
Ş:haaa bi siteye yazıyosun
B: yok hayır herkes kendi blog alıyo izliyosun falan okuyosun yorum yazıyosun
Ş: ee ne anlatıyon orda hem ne kadar mal bişi ben izlemiyom mesela kim izler ki seni
B: zaten senin izlemen için yazmıyoz sana okutcak olsam oraya yazmam di mi
Ş:iyi iyi e yani seninkinin adı ne
B: napcan olum deşifre olursam özgür olur muyum orda
Ş: ya ben anlamadım şimdi sen bi siteye yazıyodun dimi ne yazıyon tam olarak ?
B: HÖNK!

 

2 yorum:

  1. HI! my name's martina and your blog is wonderful!
    I'd like you visit my blog and if you want...follow me! ^^
    I wait you and your tips! kiss kiss
    marti
    Glamour Marmalade

    YanıtlaSil
  2. zor dialoglar..yorarda insanı bir güzel..;)

    YanıtlaSil