1 Nisan 2011 Cuma

bu gün tam da bu gün 17 yıl önce doğmuşum ben doğmak çok da önemli değil de neler yaşadığın önemli derler ya çok çok güzel şeyler yaşadım buraya yazmayı çok istedim dün iki tane biricik dostlarım ufaklık bana süpriz yaptı onlarla olmakm o kadar güzel o kadar iyi ki anlatılmaz ama vardır işte öyle arkadaşlıkları herkesin vardır bi tanedir onlar benim için öyleler işte
sonra bu gün olduu okuldan kaydık ama nasıl potlarla sözde tekrar süpriz yapcaklar diğer arkadaşlarım da var ama direk bana söylendi pasta yedik diye pizzacıdaydık üç mumlu doğum günü pizzam da oldu benim
sonra çok çok özel birinden hayatımda duyabileceğim en güzel sözleri duydum ''kar taneleri özeldir ,tektir aynı senin gibi ...'' en güzel en özel doğum günümdü bu gün benim her doğum günümün böyle geçmesi dileğiyle  ...

2 yorum:

  1. ne tatlı bir insanmış o kar tanelerinden bahseden : )

    YanıtlaSil
  2. BİR DOĞUM GÜNÜN OLDU HALA DÖNEMEDİN..KUTLAMA ÇOOOOOK UZAKLARDA OLDU SANIRIM...


    ŞAKA Bİ YANA DOĞUM GÜNÜNÜ GECİKEREKTE OLSA KUTLUYORUM..:))

    YanıtlaSil