25 Aralık 2010 Cumartesi

Güncel !

*Eğitim psikolojisi dersinde çok pis felsefe yaptım cinsel eğilim piramitlerini döndürebilir miyiz diye soran hocaya uykulu gözlerle Dünya bile dönüyor onlar da döner heralde dedim evet bunu ben dedim.
*Bugünlerde bi kıza sinir oluyorum(içses:bugünlerde miii) neyse bu kızın geçen yıl arkamdan konuştuğunu duydum ve şu anda aynı arkadaş grubu içerisindeyiz işte çetrefilli durumlardayız kız kendini bişi sanan biriyle çıkarkn öbürüyle konuşan birinin teki şimdi eski sevgilime yavşama derdinde mal
*Saçımı kestirdim hoşuma gitti önleri çok uzamıştı zaten iyi oldu iyi sevdim ben böyle :)
*Birileri birilerinden ayrıldı çok üzgünler ben niye üzülüyorum bilmem ama mutsuz sonları görmek istememem tarihin tekerrür etmediğini kendime kanıtlama çabamdan başkası değil galiba.. :(
*Yolda görüp selam vermeyen insanların gelip facebooktaki yaptığım paylaşımları beğenip yorum yazmasını internette çok iyimiş gibi gösterip  hava atmalarını sevmiyorum.
*İlişkisini insanların gözüne sokmaya çalışanlardan da holanmıyorum şimdi ilişkilerini gözüme sokanlara ayrılıklarıyla gözlerini oymak istiyorum evet ciddiyim
*Ben dostlarımı severim çokça onları matruşkalara benzetiyorum hepsi iç içe ne birbirinden ayırabilirsin ne de biri olmadan dizebilirsin ayrılmaz onlar işte
*Bugün fotoğrafları çıkardık siyah beyaz fotoğraf buldum bir sürü yarın çerçeve alıcam otantik hava vericem odama :fotoğraflarıdaseverimben:
*Çok şey düşünüyorum bu aralar daha düşündüğümü söylemeden diğerini düşünmeye başlayınca susuyorum karşıdaki ne olduğunu anlamıyor galiba çok bakınca açıklama yapmak falan uzun iş düşünmemek lazım bu kadar
*Etrafımdaki herkeste sürekli bi yerlere yetişme çabası var sanki kaçan varmış gibi ben mi ağırdan alıyorum bilmiyorum ama birşeyin arkasından koşunca o kaçmıyor mu zaten hep?
*Emreaydın dinlemiyorum uzun zamandır çok manalı yazıyor bu kadar lfı gediğine koymak zorunda mı ?
*Pembe gözlüklerim varmış gibi önce iyi yanlarını görüyorum sonra pembe gözlükler de dayanmıyor etraftakilere benim suçum yok
*Defter tutmaya başladım bi anda aklıma dolanlar için gelir devamı umarım
*Son olarak 12 izleyicim olmuş :) iyiolmakmutluolmakokunduğunubilmek :))

3 yorum:

  1. ahaha çok mantıklı bı cevap olmuş-.-

    saç kestirmek güzeldir.ben sıksık yapıyorum:D

    facebook muhabbetıne ben de katılıyorum.yolda gorduğunde selam vermeyen adam...ey allaam.

    YanıtlaSil
  2. pembe gözlüklerin seni kesmemesi normal,her gün büyüyorsun,gerçekler gridir:)
    DEFTER? GÜNLÜK anlamında mı?
    emre aydın evet dikkat çekiyor son günlerde..
    saç kesimi insanın yenilenmede eşiği atlamasına benzer..saç kesimi her zaman rahatlatır insanı..;)
    ÖZETLE seni başlangıçların,yeniliklerin prensesi ilan ediyorum..güzel terdesin,yazmaya devam,izlerim seve seve..:)

    YanıtlaSil
  3. bloga her girdiğimde moralim alt üst bozuk oluyo ama yorumunla kendime geliyorum yeniliklerin prensesi güzelmiş :) defter günlük değil aslında sadece bana kalması ve sonradan hatırlamak istediğim bi kaç satır diyelim :)

    YanıtlaSil