19 Kasım 2010 Cuma

Benimsi Kişilik
:dımtısdımtırıtıs:
 öhöm böhöm beni bilen bilir bilenler bilmeyenlere anlatsınlaaaar :
eh tabiki bu kadar kısa tanıtım yazısı olmaz şindiik ben ,ben ,ben..
ben kimim?
bu soruya cevap verebilecek kadar ulvi dini felsefik psikolojik ve medyumik bilgilerim yeterli bulunmamaktadır ammma ve lakin kendi çapında yaşayan belki de yaşatan yaşattıran birisiyim. birisiyim diyorum ama şöyle bir ironi vardır ki her kişinin bir iyi bir de kötü yanı var e herkesin şizofrenik bir tarafı da var derler bi de keyfimle kahyası heh etti mi sana 5 eh napalım bi ''beşlik'' insanım demek ki ((; ( bkz.saatlerce geyik yapabileceğim biriyle konuşurken keşfedilmiştir patent B.E. )
neyim ?
eh biyolojik sınıflandırmaları göz önüne alacak olursak omurgalıların memeli sınıfına giriyorum .uçamam (gelecektebelkibirgünolabilirama), yüzgeçlerim de yok , iki ayağım kolum iki de bacağım var.her insanda bir burun bir de ağız vaaar olur mu hiç üç kulak dön de aynaa bak hey! (biliyorumbucümlelersizetanıdıkgeldi:P :anasınıfışarkılarınısevelimsevdirelim:)
nerdeyim?
Plüton’da yaşıyorum ben suyu da buldum zaten ne gerek var dünya 'ya kaç yıldır hep aynı hep aynı dünya dimi dimi  gelin bi ra gezdirelim size de bizim oraları çekinmeyin nasıl olsa aynı uzayda yaşıyoruz değil mi o.O :yoksayaşamıyormuyuz: :P
 na'parım ?
blog yazarım ben böööle saçmalarım mesela sıkıldıkça düşerim çok güzel bir duygudur tavsiye edilir bi an havadasınız sonra yerçekimine siz de yenik düşmüşsünüz :B (plütondadavaryerçekimibikerenesandınız ?)
koşarım,coşarım,hoplarım,şarkı söylerim ,şiir bulurum bulduğum şiirleri yorumlarım bi de ne haddimeyse kooooskoca şair derler ya işte aslında adamların sadece aynı duyguları ifade ediş biçimleri farklıdır. bazıları kafayı bulup bulup yazmıştır ama haşaa şair şiir sevilir laf söyletilmez.sonra meselaaa kitap okurum  deli gibi orda burda şurda derste yorganın altında sınavda işte okurum okurum okurum sonra yazarım bi de pek ahım şahı değil :P
bulmaca çözerim çözerim  sonra bi daha çözerim ama hala şu eski dilde …’lara gıcık olmaktayım nalaka yani eski dil hem kime neye göre eskimiş alla allaaa…film izlerim sonra gerim gerim gerilmek için birebir filmlere bayılırım mesela
ne yapmam ?
ben var yaaaa … yapmam. … yerine getirebilecek hiçbişi yok bea kendime bile inanamayarak ne yapmayacağımı bilemiyorum keçi inadım vardır ki (kandakiarnavutluktanilerigeldiğidüşünülür:p) ayrıca salak gururumla birleştikleri zaman bana yaptırmayacakları şey yok. Iı-ııh bak bi daha düşündüm yok anacım yok =D
ne yerim ne içerim?
Şimdi diyorsunuz ki bu kızancağız niye anlatıyor bunları ayh ben de bilmiyorum kii neysem söyliyim madem ki yapmışlar böyle bi hakkındası sayfası ben çaya ba-yı-lı-rım çay koliğim ,çay kolik öyle ki ince belli bardaktaki çayı karşıma alıp ilan-ı aşk ederim tiryakiniim vhuu derim yani. Umm  sonra bi de ben vişne reçeline de bayılırım :ohayokbölebişi: ah bi de beni benden alan bitter çikolata vardır ki ne ben söliyim ne de siz sorun mmmmh ve diğer yiyecekler işte :P
                    

             Bu kadar yazıyı okuyup dayandınız direndiniz merak ettiniz ne var acaba sonunda diye size kucak dolusu öpücüklerimi üflüyorum bakın omzunuzun oralarda olmalı kapın kapın! Boşa gitmesin :senbitansinbitanesinsenizleyicibitanediridir:
 Ahbuaradabitişikyazmayıseverimdemişmiydim ?

 Hatalıysam ekleyin followlayın sorun yavrucağım :P




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder