6 Aralık 2010 Pazartesi


bugünü anlatmak geldi içmden eh anlatalım o zaman ;)
ilk defa kadın doğuma gittim lan ! kimseye göstermesem de az tırsıyordum ultrasonda ya bişi çıkarsa diye ama bişi çıkmadı  blogcan adet sancısından olabilecek aşırı sancılarmış eh tamam o zaman dedik biz de annemle madem kırdım okulun yarısını gezelim dimi ordaaan gittik alışverişe e uzun süredir dırdırıma dayanamayan annem mont almaya karar verdi omzumda bir kürk var çok sevdim ama onunla giymicem : / ah bir de yarasa kollu bişi aldım kii ona bayıldım tabi o inca kumaşıyla bu kışta nası giyicem bilinmez ossun ossun almak giymenin yarısıdır dimi :?
sonracımaa daha bi sürü ıvır zıvıraa dalınca biz unuttuk tabi doktordan sonuçları almayı aldığımızda zaten gitmişti doktorumuz bizde tıpış tıpış evimizin yolunu tuttuuuuk yarınki testlerimde de bişi çıkmazsa üçbuçukluğum geçicek artıkın (:)
eve gelince koltuklara kendini zor atan bencil kişilik yemek de yemeyip bi güzeel uyudu sonra kalktı ve eşşek gibi kimya çalıştı ki çalışmazsa bu bünye nolur bilinmez gelen sınav sonucuyla abicim adam (buralarda bi yerdeyse saygıdeğer kimya öğretmenim :') ) sınavda kitap defter açmamıza izin veriyor ki bu halde düşük alan varmışmışmış e salak mı bunlar diceksniz ben de diyordum da yok ıı cık adam bilgi sormıyıtmış kii bilgiyi kullanmayı soruyomuş hadi bakalım görcez çarşamba günü belki iyi alırım umudum gün geçtikçe azalmakta olsada bi umut vardır vardır vardır yazımı kimya da kim yeaaa ? diyerek bitiriyim de tam olsun bari asdfahsdg

3 yorum:

  1. kimya da kimmiş yaaa:))

    YanıtlaSil
  2. o kitap acık sınavlar tahmın edılernden daha zor oluyor bilgine

    YanıtlaSil
  3. bugün olduk ve üç yıl boyunca bütün kimya sınavlarım öyle olacak eh beklediğim kadar zor değildi ama belli olmaz :)

    YanıtlaSil