28 Şubat 2011 Pazartesi


 ya şu fotoğraftaki nutella var ya hani bi de rakibi şokella  biz ailecek hepsini aştık babam ayşella diye bişey almış tamam orda ş değil c var ama olsun ayşella artık o şimdi ben onu alsam böle fotoğraf çeksem falan  artist olmam dimi o yüzden yapmıyorum
hani biz çook kuğuluz ya bizim okulumuzda mini mini çöm kardeşlerimiz bahçeye romanıyla çıkıyolar  yürürken kitap okuyolar ama laf yok şimdi onlar OKUYOOOO abicim
haftaya da sınavlar başlıyomuş mod ineğe geçeriz artık ama niye ki yani hep böle olur ben yumurta ağzına gelince deyimini sürekli gerçekleştiren sembol olmasam falan hı?
bugün benim numaram da alındı sabaaaah sabaaaaah koca göbekli müdürümüzle sene başından beri tersiz yani tamam biliyorum benim yıldızlarım onunkilerle uyuşmuyo hatta onun yıldızı da yoktur bi kere hıh öf işte aldı ya neysem zaten okulun 3'te 1'inin alınca bi tırsma olmuyo yarın dersse almıcam burdan işlersiniz dedi ne yani  bahçede mi işletcek dersi o cümlesini çözemedim daha
yarın ben göz muayenesine gitcem gözlük vercek galiba hatta dinlendirici(içses:madembukadarbiliyongitalneuraştırıyonadamları) dese de gidelim bi özlemiştir beni
ayrıca ben fotoğrafçılık kursuna başlıyorum yani başlıcam başlarım heralde olcak olcak böle kığıl foto çekilicem diye gidiyorum sadece amma ve lakin buna ben gidersem yine ben çekemicem ama olsun zarar gelmez m :) artık bu hafta da yokum buralarda benim sevgili bitane ufacık tefecik içi dolu turşucuk 50 izleyicim :hangiaraellioldulağn: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder