24 Şubat 2011 Perşembe

mimlenmişimben

anaaaaam ayh ne zamandır girmiyormuşum ben buralaraa kimsecikler beni okumuyor nası olsa diye düşünüyordum ki şu anda çok sevinçliyim iki defa mimlenmişiiim iki defa ödül almışıım ve ilk mimim ve ödülüm düşünün sevincimi artıkın 40 tane izleyicim bile olmuş benim :dımstakdımstak:
şimdii teeek teeek cevaplıcam ben bu mimleri ama ben giresiye zaten izlediğim bloglarda dönmüş dolaşmış bu seferlikhoş görün beni bi de böle mimleyince seni mimledim diye haber mi veriyorsun yani gelişmiş bi sistemi yok mu bunun ben ilk defa yaşıyorum böyle şeyleri cahilim tamam.neyse geçelim ilk mimize :D
hangi çizgi film kahramanı olmak isterdiniz ?

tabikide garfieeeeld bi kere o kendisiyle barışık ayrıca uyur yer içer tekrar uyur o benim idolüm bi kere :))







sonracıma arada bi ödül vardı ama onu bulamıyorum gülümsemekle ilgili bişilerdi daha dün okumuştum neyse artık diğer mimime geçiyorum ben :)
*Gün içerisinde eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey:
ohoo şimdi ne desem boş mesela ben şöle bi dünya turu kazanmışım çok mu çok tabi seni kimsin diyen iç sesime karşın şaşırıdım yanii
*Gördüğün zaman eğer almazsan uyuyamam dediğin şey:
çin-çin-çikolataaa hani bana limonataa limonata bitti hanımkızı gitii buradan velasıl çikolata diyorum :p
*Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey:
vişne reçeli :abicimsennasılbişeysinyahu:
*Uğurun var mı?
ııı var sanki ama belirli bi şey değil mesela sınav sabahları babannem su okur bana hayır su orda bilgilerimi tahsil edicek bana bilmem ama içerim uğurlu gelir diye inanırım zaten bir gün şöyle bi yerlere gelmiş bi kadını konuşma yaparken babannemin okunmuş sularıyla katkılarından dolayı teşekkürlerimi sunuyorum diyen bi çatlak görürseniz bilin ki ben bi yerlere gelmişimdir yoksa zaten bişi olamamışımdır :D
*Kendine en yakıştırdığın renk:



mavi ama koyu lacivert de olabilir ya daa yeşil olsun beyaz da olabilir neyse geçelim :)*
*En sevdiğin takın:
öyle çok özel bi takım yok benim ama bileklikler güzeldir yani

*Takıntın:
sürekli devam eden şeyleri sevmem saatin sesi kalem çıt çıtı ya da yemekte bile sürekli aynı sırayı izlemek  böyle bi uyuzluğum var evet.

*Ben bu şarkıyı duyunca şakırım:
öhm ıı nil'i pek dinlemem ama kardeşim takmış durumda ve motive eder kek şarkısı güzeldir yani öyle işte :)

*Solunda ne var?
şifonyer aseton ojeler takı kutuları örme halı bi çanta



ayh çok sevindim ben böle olunca öle bööle değil yani burdan deep'e çokçokçok teşekkür ediyorum kucak dolusu sevgilerimi yollluyorum :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder