8 Şubat 2011 Salı

bu gün bi kalktım uzun rüya görmüştüm bilimsel olarak isterse 3 saniye olsun uzundu işte ama etkisindeyim daha anlatmayacağım burda e o zaman niye konuşuyorsun diyosan ne biliyim uzun zamandır yazmamıştım benim hiç burç temalı yazım da yoktu bi yazıyım dedim inanmam da ne demişleeer fala inanma falsız kalma hadi bakalım :)

Bugün rahatlığından kaynaklanan tutumunuz eleştirilebilir. Kişisel arzularınızın birden artması gerçekleşmesi zor isteklerde bulunmanıza neden olabilir.ama ben hep rahatım kii arıca istek istektir zoru falan olmaz istenirse yapılır. =p
Özel hayatınızda sıkıntılı bir döneme giriyorsunuz. Ciddi bir karar vermeniz gerekebilir. Dostlarınızın desteğini almalısınız. Moralinizi bozmayın. Üzerinizde baskı hissetmeyin. Aşktaki durgunluk sürüyor. bak mesela bu doğru olabilir  dostumun desteğini aldım ben az önce e durguuuuuuuuuun bi aşk yaşantım da var e iyi hadi tutturmuşlar.
Bugünleri ilişkinizde yeniden tanışmalar için değerlendirebilirsiniz. Eksik kalmış bazı şeylerin varlığı, günden güne kendini hissettiriyor.evde nescafe bitti evet eksikliğini günden güne hissediyorum
Hem radikal hem de duygusal olmaya çalışıyorsunuz. Ama bu durumu idare edecek güce sahip değilsiniz. Duygusal yönünüz ağır bastığı için hata yapıyorsunuz.peeeh ben ha hadi iyi tamam bunu da tutturdun
Yeni girişimlerde bulunabilir hatta atılımlar yapabilirsiniz. Birkaç işi birarada götürmek durumunda da kalabilirsiniz. Yeni bir anlaşma sayesinde bol paranız olabilir.babamla harçlığıma zam konusunda bi konuşma yapacaktık o mu ki acabağ? Uzak bir yerden gelen biriyle tanışacaksınız. Bu insan bir yabancı olabilir. bi kere yabancı dilim iyi değil benim ama olsun yani açığız gel dostuuum tanışalım :pOnunla aranızda bir yakınlaşma olacak.vhuuuuv Ama seviyor ve seviliyorsanız bu ilişkiyi sınırlandırmalısınız. Bu insanla iş ilişkisine de girebilirsiniz. Bunda da olumlu sonuç alma ihtimaliniz var. Sinirlerinizi fazla yıpratmayın.sinir bu kıyafet değil ki yıpransın

buraya kadar bu yazıyı kimse okumamıştır zaten az daha geveliyim ben
11 şubat tarihinde pluton dönüşüm gezegeni(onediryahu) ile yan yana gelcek yabancılarla tanışacakmışım mayısta aşk hayatım çok renkli olcakmıış venüs güzellikleri görmemi sağlıcakmışmış
hadi onu bunu hepsini anladım da bu gezegenler görsem tanımayacağım cisimler beni mi etkiliyor yani?
dipçiknot:mayıs gelsin bu yzıya yorum yapıcam bi olmasın bi olmasıııın aman nolcak olmıcak işte :p

6 yorum:

  1. hah hah hah.
    mayıs bakalım.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Heran herşey olabilir. bekle ve gör..


    Kandilinizi kutlarım..

    Bu arada.. Yanınızda taşıyacağımız bir kitap..
    Her derde deva ilaç gibi sakinleştirici bir kitap..
    Bu kitapla ilgili tanıtıcı bilgileri bütün blogçu doslarımla sayfamda paylaşıyorum.

    Memnun kalacaksınız.. Mutlu olacaksınız..

    http://mefkuremiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. bende yeni bir mimin var.
    ödülün de vardı.
    :)

    YanıtlaSil