6 Ocak 2011 Perşembe

yazamıyorum uzun zamandır sınav hatasından çıktıkla giriyoruz aynı haftada kullandığımız bi cümle olunca halimiz bu oluyor işte :)
çok kötüyüm hiç bi moral düzeyine yerleştiremiyorum kendimi , ben öyle depresyona girip yanlız insan modunda dolaşanlardan değilimdir sürekli hoplayaım zıplayalım koşalım coşalım modda gezerim bu hafta neler olduğunu bile bilmiyorum bi sabah haber geliyo ansızın mutlu olup saf salak geziniyorum sonra hobaaa yine moral bozanlar boş durmuyor  insan gitmeli ya da kalmalı gidip de gitmemiş gibi yapmak insanlara gitmiş havasında görünüp bak burdayım demek davranışlarla ne yanlış bi harekettir hatta felakettir evet ama en büyük desteğim bu günlerin geçip yine eski halime döneceğim ama ben unutmam neyse duygularımı özetleyen bi cümle var sanki daha önce bi yerlerde görmüştüm :
      Bazı insanlar vardır sinek gibidirler küçük fakat mide bulandırıcı
dipçiknot: fotoğraftaki sivrisineğin bile bi asaleti var onların yanında haksızlık olmasın şimdi :)

5 yorum:

  1. ÇOK hoş bir blog neden umursamıyorsun burayı anlamıyorum..yazman ve okumana 60 dakika ayırabilirsin gibi geldi bana..;)
    blog rengin,seçimin olan fon müzikleri,sütun fotolarındaki görsel estetik, çok ama çok hoş..ben diyorum ki sen bu işi götürebilirsin diğer etkinlilerinin yanında..;)

    YanıtlaSil
  2. başta diyeceğini sonda demişsin

    YanıtlaSil
  3. @crazywomenrosemary
    ay ilk defa böyle güzel bi iltifat alıyorum bloğum için şu anki sevincimi anlatamam yorumunu önce sessiz sonra yanlış olduğunu düşünerek sesli okudum moralimin bozukluğundan hiç bişey kalmadı çok çok teşekkür ederim :)
    yanlış anlaşılmış ben umursamıyo değilim sadece sınav haftasında biraz giremedim arda sırada uğruyorum bi atlatıyım zaten çıkmıcam internetten :)
    @athırsızı
    evet ben de farkettm ama kafam allak bullaktı yazıyı yazarken sırf stres atıyım diye yazdım yine de ifade ettim sanki duygularımı :)

    YanıtlaSil
  4. söz izleyenin olacağım..;)

    YanıtlaSil