27 Kasım 2010 Cumartesi

tavsiye sadece benimki ;)

Tudor masalı Kraliçenin Soytarısı ile devam ediyor... Boleyn Kızı'nı, bir kralın aşkı için birbiriyle savaşan iki kızkardeşin gerçek masalını çok sevmiştiniz. Kraliçenin Soytarısı'ında ise 'bakire' Elizabeth'in kraliçe olma ihtirası ve bu yolda 'kanlı' Mary' ile giriştiği entrika savaşı sizi tamamen ele geçirecek. Tüm bu hanedan mücadelesinin ise tek bir tanığı var.

Engizisyondan kaçan Yahudi bir genç kız.

Mary'nin sarayındaki soytarı. Bir casus.


***ben sevdim sanki bu kitabı galiba ben de dahil oldum tudor entrikalarının rüzgarına :okuyunokuyunokutturun: diyorum

2 yorum:

  1. bende okudum bu kiatabı,bide bakirenin aşığı var oda iyi..

    YanıtlaSil
  2. ona da bugün başladım hemen bitsin öteki kraliçeyi okumak istiyorum

    YanıtlaSil