13 Kasım 2010 Cumartesi

gevezelencek yer ;)

evet başlıktan da anlaşılacağı gibi sevgili blok gevezelik yapacak yer arıyorum aslında aramamam lazım çünkü annem odamı toplamamı az önce salık verdi :P ayrıca duşa gireceğim daha sonra kıyafet seçeceğim (en zor kısım bu sanki) daha saç yapılacak yüze de bakılınması lazım okula bu kadar paspal gidiyoruz hafta sonumuzda bari yüzüme bakılsın ama dimi dimi ama  ? eh o zaman ;
* kalkmak lazııım
*yüzümüzü temizleyici losyonla yıkamak lazıım
*odamızı bi güzeeeel toplamak lazııım
*kıyafet seçmek lazıım
*koşa koşa duşa girmek lazııım (sıcak suyla zamanı unutup geç kalmamak da lazım )
*çıkınca hemen giyinmek de lazım
*eh yollara da düşmek lazım
*peki bunları yapmak için napmak lazım ?
   1 saaattte yapabilmek için de acele etmek lazıım  :P

3 yorum:

  1. merhaba benim blogu izliyormuşsunuz öncelikle onun için teşekkürler :)
    blogun başlığına koyduğun resimdeki woswoslu kısma bayıldım,o woswoslu kısmın büyük halini bulabileceğim bir link varsa sende, yazarsan tahmin edemeyeceğin kadar çok mutlu olurum.Tam aradığım tarzda bir woswos fotosu ve tek kelimeyle bayıldım :))

    YanıtlaSil
  2. birde ben fotonun küçük halini kaydedip profil fotosu yaptım,sorun olmaz değil mi sizin açınızdan? :)

    YanıtlaSil
  3. biraz geç gördüm yorumunu kusurabakma tabiiki kullanabilisin büyük halini de ulaştırırım sana :) *vosvos sevmenin ayrı bi yeri vardır kesinlikle sorun olmaz :)

    YanıtlaSil