2 Şubat 2011 Çarşamba

**yok anacım yok yaramıyor bana tatil zaten bi kere yaraması için ev ahalisinin vah yazık miili eğitim bile acımış tatil vermiş bu kıza biz de acıyalım görüşüne girmesi gerekir oysa ki annem tatile girdiğimizden beri beni nerde görse bi yerleri toplamamı söylüyo hatta mutfaktan babamla haber bile yolluyo kadın coştu bugünlerde bilmeyiz neden :P
**son günlerde kardeşimle sürekli sims oynuyoruz rüyamda kendim sism karakteriydim evin tepesinden biri tıklıyo uyandırıyo falan abi biri de tıklayıp funny dese ya şu hayatıma
**ben küçükken hep eınsteın'ı  bizim aileden biri sanardım hani aile fotoğrafları gibi siyah beyaz falan ayrıca çok iyi tontoş dede olurdu bence ondan ;)
**bu gün ilk defa saçım maşa tuttu ben de hazır tutmuşken yapıyım dedim ama bu da çok tuttu dingil tepeye çıktı o saç ortayı tutturabilememe gibi bi huyum var evet.
**ben bu kadar süslenince annem dalga geçmeye  başladı yarım gününü bi buluşmaya hazırlanmakla geçirdin E sabahtan buluşalım dese napcaktın diye sonra dersanede hocalar göz kırpmaya oo bu ne süs kimlerle buluşuyoruz demeye başladılar tamam iltifat kısmı hoş güzel de niçin sevgiliye bağlanır hemen bu yani sonuçta kendim içn hazırlamaz mıyım ayrıca sevgilimin olmamasını daha nası dönüp dolaştırıp söleyebilirler ben de bilmiyorum eh napalım biz kız kıza da hazırlanıp süslenip püslenip dışarı çıkabiliriz ne yani bi tek erkekler mi değerli olan ?
**kahvelerdeki amcalar sizden çok ufak bir şey istirham ediyorum (böylemiyazılıyordukibu?) lütfen önünüzden insanlar geçerken başka tarafa ALİ ABİİİİİİ  diye bağırmayın cidden tırsıyoruz zıplıyoruz falan sizden beklemediğimiz hareketler bunlar.
**bu gün E ile büüük alışveriş yerine gittik ama alcak hiç bişey bulamadık en sonunda  temizlik reyonuna girdik ama napcamızı bilmiyorduk ki pervol gördük hani şu reklamda kadının sürekli çantasında taşıdığı etrafa bakındıktan sonra kimse yok diye reklamı çekecektik ki sorun görevlinin arkamda olmasıydı çantama sıkıştırmaya çalıştığım deterjanı yanlış anlamadığını umuyorum :P
**gittiği yerlerde tavlaların dışını soymak iskambil destelerinin dışını yırtmak gibi uğraşlara giren insanlar bunu neden yapıyorsunuz inanın çok merak ediyorum
**yemek hazırlanırken içeceklerin olduğu dolapta iki gazoz gördüm anneme fruko gazoz dimi diye soruyorum ama diğerinin adını görmüyorum annem sensun dedikçe ben mi sunıyım tamam suncaz işte dememle annmin saf bakışları sevilesidir
**yazımı sinirli bi şekilde lafg anlatıken sözcüklerini sözleyemeyen tomografiyi yarım saaat boyunca tömögrafi olarak anlatıp karşıdakilerini sinirli olduğundan tepki verdirtmeyip sancılı anlar yaşatan babaanneme sevgilerimle bitiriyorum :)))

5 yorum:

  1. Dolmuşuz baya :D

    Eğlendim yazını okurken, umarım tıklar biri o funny butonuna :)

    YanıtlaSil
  2. :)))))
    eğlenceli yazmışsın.
    sims ah ben de çok oynadım.
    perwoll de severim siyahlar için.
    bi de ne güzel kokar o.
    :)

    YanıtlaSil
  3. :D teşekkürler :)
    deep bence de güzel kokabilir ama dün koklayamadım artık görevli şüphelendi zaten :D
    körebe umarım umarım :)

    YanıtlaSil
  4. güzel yazmışsınn.hoşuma gitti canım.bloguma beklerim.sewgiler

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim girmeye çalıştım ama açılmadı ki..

    YanıtlaSil